Када је идеалан тренутак да продате аутомобил и због чега
Колико ћете лако продати аутомобил не зависи само од броја пређених километара или годишта, нити од опреме коју поседује или цене коју сте ставили у огласу. Све је много, много комплексније од тога: на брзину продаје "половњака" утиче и тренутна ситуација на тржишту, односно потражња. Овај период године је посебно повољан за замену аутомобила, па уколико сте решили да је време да се са својим четвороточкашем опростите, учините то што пре, јер време је пресудно!
Зашто је сада идеалан тренутак да продате аутомобил
Како бисте продали аутомобил потребно је да он "нађе" свог купца. А то ће се много брже десити сада, када је коначно кренуло лепо време. Због чега је то тако? Већина возача не воли да вози у зимским условима, када су коловози клизави и залеђени, а прегледност на путевима смањена. Током овог периода они ће се радије определити за градски превоз или такси, како би смањили ризик од непријатности на путу.
Међутим, када се време (коначно) пролепша, сви они који желе да купе аутомобил крећу у потрагу и почињу да претражују сајтове специјализоване за продају возила, објаснили су стручњаци са портала Прогресив. Тада и продаја расте, јер су купци чекали месецима овај тренутак. Други разлог јесте тај што креће сезона годишњих одмора, па је многима аутомобил најпрактичније решење за одлазак на пут.
Како се припремити за продају аутомобила
Пре него што огласите аутомобил на неком од сајтова који се баве продајом, важно је да се добро припремите, јер ће купци сигурно тражити да га погледају пре него што се одлуче за куповину. О томе које су кључне ствари на које би требало да обратите пажњу, посебно ако се у ову авантуру упуштате први пут, за платформу КарВертикал говорили су експерти у тој области.
Прво и основно: припремите сву документацију. Сервисна књижица и саобраћајна дозвола су основно што би требало да имате, а ако је возило под гаранцијом или има каско осигурање, припремите и ту документацију. Друго - добро се упознајте са ценама сличних модела аутомобила. Ако је цена коју сте навели далеко изнад других, тешко да ћете брзо наћи купца. За крај, процените колико сте спремни да спустите цену - сигурно је да ће купац тражити попуст, чак иако је цена на тржишном нивоу.