Руски "Мекдоналдс" популарнији од америчког
Ланац ресторана брзе хране "Укусно и тачка" показао се популарнијим од "Мекдоналдса", којег је заменио након што је америчка франшиза одлучила да напусти руско тржиште, изјавио је власник групе Александар Говор.
Ресторани "Укусно и тачка" забележили су више од 500 милиона посета током прошле године, навео је Говор, додавши да планира да отвори још 50 ресторана до краја текуће године, али и да прошири ланац на руске градове у којима "Мекдоналдс" није имао испоставе.
"Крајем маја 2023. наш удео међу три највећа ланца брзе хране износио је 58 одсто", рекао је Говор на конференцији за новинаре посвећеној првој годишњици тог ланца.
Како наводи, то значи да је "Укусно и тачка" популарнији од своја два највећа конкурента заједно, односно "Бургер кинга" и КФЦ-а.
Говор додаје да су импресивни резултати резултат унапређивања менија и кључних услуга.
Амерички ланац брзе хране напустио је Русију у марту 2022. због интензивног међународног притиска који је уследио након што је Русија покренула Специјалну војну операцију у Украјини. До јуна 2022. године, све продавнице "Мекдоналдса" су продате локалном носиоцу лиценце Александру Говору, који је ланац потпуно ребрендирао под именом "Укусно и тачка".
Током прошле године, "Укусно и тачка" је преуредио више од 860 локала широм земље и послужио преко 400 милиона хамбургера и 200 милиона порција помфрита. Компанија тврди да има дневни промет од око 1,8 милиона посетилаца.