Магазин

Енергетска криза и модa : "Mодни пакт" за куповину енергије из обновљивих извора

Нека од највећих имена индустрије ("Гучи'', ''Пума'', ''Версаће''...) праве нове планове о изворима енергије како би побољшали еколошко стање у свету. До 2030. године, модне корпорације намеравају да пређу на коришћење 100 посто еколошки прихватљивих извора енергије.
Енергетска криза и модa : "Mодни пакт" за куповину енергије из обновљивих извораGetty © Sean Gallup

''Модни пакт'', колектив великих брендова којем је циљ унапређење одрживости модне индустрије, закључио је Споразум о колективној виртуелној набавци енергије.

План је да се све активности и послови брендова обављају коришћењем искључиво енергије из обновљивих извора и да ово постане једини начин рада до 2030. године, како би се умањило загађење и штедела енергија.

Неке од корпорација и модних кућа која планирају да уведу овај режим су:

  • Керинг (Гучи, Ботега Венета, Ив Сен Лорaн, Александар Меквин, Пумa...)
  • Капри Холдингс (Мајкл Корс, Версаће, Џими Чу...)
  • Прада (Прада, Миу Миу...)
  • ПВХ група (Томи Хилгинфер, Калвин Клајн...)
  • Ралф Лорен

Извршни директори ових компанија тврде да ће заједничким, колективним радом допринети овој промени. ''Модни пакт'' изјављује да је овај план у пробној фази за сада, као и да ће бити потребно време да се изврше анализе, а затим и примене свих позитивних резултата.

Циљ је да процеси производње, паковања и дистрибуције буду еколошки прихватљиви, с обзиром на огромну емисију штетних гасова и материја за које је одговорна модна и текстилна индустрија.

image
VV inauguration
banner