На Амазону ћете ускоро моћи да купите и ауто: Онлајн куповином до Хјундаија у само пар кликова
Гигант интернет трговине, Амазон, најавио је да ће од 2024. године на својој платформи продавати и возила јужнокорејског бренда Хјундаи. Представници платформе су своје партнерство са произвођачем аутомобила најавили на манифестацији "Лос Анђелес Ауто шоу" која се одржала током новембра месеца.
Big industry news:Hyundai has announced it will sell New vehicles on Amazon in 2024.Vehicles sales will still be fulfilled by local dealerships. pic.twitter.com/FndsCyK6pI
— CarDealershipGuy (@GuyDealership) November 16, 2023
Купци ће свој нови Хјундаи аутомобил моћи да наруче на Амазону
Партнерство између Амазона и Хјундаија омогућиће купцима да жељене моделе аутомобила претражују директно на платформи за интернет трговину, као и да филтрирају понуђена возила по моделу, боји и другим карактеристикама. Амазон ће купцима пружити и информације о финансирању и помоћи им да израчунају месечну рату за возило које их интересује. Након што одаберу модел возила, они ће моћи и да га конфигуришу у складу са својим жељама и могућностима. Панорама кров? Може. Мат завршни слој фарбе? Зашто да не. Ентеријер другачије боје? Само један клик вас дели од тога.
Хоће ли доставна возила Амазона вршити испоруку наручених аутомобила до кућног прага купаца? Не, наручени Хјундаи аутомобили неће стизати до врата купаца у препознатљивом сивом комбију , већ ће се поруџбина преузимати у неком од локалних ауто-салона. Овакав систем значајно поједностављује куповину аутомобила, а из Амазона очекују да ће ова сарадња бити прави погодак.
Каква је будћност аутомобилске индустрије
Многи сматрају да партнерство два гиганта има велики потенцијал аутомобилску индустрију усмери ка дигиталној продаји. У ком смислу? Пре свега, многи ауто-дилери муче муку са интерфејсом свог интернет портала, а још већи број њих има недовољно развијене сајтове са минималним бројем алата. Ово купцима значајно отежава како избор између неколико фаворита, тако и саму куповину.
Амазон, са друге стране, својим ресурсима и дугом историјом у домену интернет продаје, аутомобилским салонима може помоћи у стандардизацији процеса, као и имплементирању свих функционала потребних за дигитално пословање. Осим тога, прецизност и једноставност Амазонове платформе корисницима омогућавају врло једноставно искуство куповине, са минималном количином непознаница.