Магазин

Све тајне ЧетГПТ-а: Како да извучете максимум од АИ алата који је покорио свет

Револуција коју је покренула компанија ОпенАи лансирањем чет-бота ЧетГПТ донела нам је свима прегршт бенефита. Сада уз помоћ вештачке интелигенције можете да бриљирате и у послу, а уколико немате идеју како све можете користити овај АИ алат - доносимо вам неколико примера које можете применити у раду.
Све тајне ЧетГПТ-а: Како да извучете максимум од АИ алата који је покорио свет© Canva / ROMAN ODINTSOV

Савремени проблеми изискују савремена решења, а једно од најбољих јесте коришћење алата са вештачком интелигенцијом за развој каријере или приватног бизниса. Наравно, умерено и у складу са браншом у којом се послује.

Са циљем унапређења садржаја или делимичне аутоматизације процеса, многи људи из света бизниса данас се обраћају ЧетГПТ-у, који нуди прегршт могућности и функционала. За шта све можете користити овај АИ алат када је посао у питању?

Креирање садржаја за друштвене мреже

Креирање занимљивог садржаја за друштвене мреже многим предузетницима и експертима у области едукације представља прави изазов, будући да је у данашње време конкуренција велика. Ту у помоћ прискаче ЧетГПТ, који на основу конкретних улазних података о вашем бизнису или позицији на којој се налазите може да генерише контент план.

Идеје за садржај овај АИ алат може креирати на основу циљне публике, ваше досадашње маркетинг стратегије и формулисати је тако да буде применљива на различитим платформама - од друштвених мрежа, преко вебсајта, па све до имејл маркетинга.

Прављење презентација и извештаја

Извештавање је саставни део бизниса, било да водите сопствени или сте део неке корпорације. Међутим, креирање извештаја који осликавају финансијске резултате или неке друге метрике може бити изазовно, нарочито уколико је количина података велика. И овде од помоћи може бити ЧетГПТ.

Креирањем јасног захтева на који начин желите да извештај или презентација буду конципирани, добијате готов производ у жељеном формату. Потом у шаблон можете убацити податке који су релевантни и евентуално га мало прилагодити у смислу визуелног идентитета или терминологије. И - спремни сте за састанак за тили час!

Помоћ у креирању стратегије развоја бизниса

Приликом креирања стратегије развоја важно је сагледавање свих аспеката пословања, интерних и екстерних. Када су у питању интерни, ви, као неко ко је у самом епицентру дешавања, можда и имате јасну слику. Али, кадаје реч о ектерним, свашта вам може промаћи, будући да се тржиште и екосистем у коме послујете свакодневно мењају и развијају.

Управо из тог разлога вам ЧетГПТ може бити добар савезник у креирању стратегије. Уколико користите плаћену верзију, уз помоћ овог алата можете добити ажурне информације о кретању тржишта, потребама циљне групе али и стратегијама конкурената. Коришћењем ових информација моћи ћете да креирате стратегију развоја која је  учинковита, свеобухватна, а најважније - искројена баш за ваше потребе.

image
VV inauguration
banner