Млади данас више воле "виртуелне изласке", јер су јефтинији и бржи
Виртуелни састанци, који су углавном били тренд током пандемије, сада су поново у моди, јер су изласци постали исувише скупи, сматрају неки припадници генерације Зед. Млади сматрају да ова врста састајања може да буде економичније решење, али и да на практичнији начин пружи увид у особине личности и понашање потенцијалног партнера.
Оснивачи неколико апликација за упознавање су за портал "Бизнис инсајдер" објаснили да, у многим случајевима, више од 50 одсто корисника од 18 до 27 година бира видео позив као први састанак, уместо да се договоре да се уживо сретну.
Корисници у тој млађој старосној групи не сматрају да је ово необично - штавише, верују да је ово ефикасан метод упознавања. Неки чак одлуче да доживе део забаве класичног састанка (по нижој цени), тако што истовремено наручују храну и заједно једу током видео позива.
Верује се да је један од главних разлога за популаризовање ове врсте састајања везан за притисак који доносе традиционални изласци и коришћење апликација за упознавање. Другим речима, многи припадници млађе генерације више не желе да константно траже новог партнера на дејтинг платформи, изађу с њим, па већ при првом састанку одлуче да нису добар пар.
За многе је ово губитак новца, времена, а и стрпљења. Плаћање за превоз, храну, пиће, карте за улазак на концерт или у биоскоп су финансијски трошкови које многи млади сматрају луксузом, посебно ако се троше на некога кога не познају, ко им се можда неће уопште допасти.
С друге стране, разговор преко видео позива помаже да брзо (и бесплатно) препознају да ли постоје "варнице", као и да ли је вредно тражити нешто више. Такође, ово им омогућава да се са више људи "састану" у истом дану, тако да није потребно организовати одређене дане, реметити сопствени распоред, уклапати се и реметити свакодневницу...
Некада се мора изаћи
Ипак, колико год ово звучи као добро решење, не може бити трајно. Наведене предности виртуелног упознавања сигурно могу да буду добре, али већ након другог или чак трећег видео позива, у већини случајева се јавља жеља за упознавањем уживо (под условом да је комуникација добра и да постоји привлачност).
Објашњење је једноставно: Колико год дигитални свет може бити практичан, потреба за разговором лицем у лице и додиром су и даље кључни фактори код тражења партнера.