Магазин

ТикТок у трци са Тредсом и Твитером: Нова опција текстуалних постова за привлачење корисника

Друштвена мрежа ТикТок најављила је могућност објављивања текстуалних постова, омогућавајући нови формат за стварање садржаја. "Текстуалним објавама проширујемо границе креирања садржаја за све на ТикТок-у, дајући писаној креативности коју смо видели у коментарима и видео снимцима посебан простор да заблиста".
ТикТок у трци са Тредсом и Твитером: Нова опција текстуалних постова за привлачење корисника© Unsplash/Olivier Bergeron

Циљ ове новине је да се привуку корисници који можда траже алтернативу након што се Твитер ребрендирао у X, пише Ројтерс.

"Овај потез представља проширивање граница креирања садржаја за све на ТикТоку", навели су из компаније.      

Корисници ће такође на објаве моћи да додају обојене позадине, стикере, али и звук.

Објаве које изгледају слично Инстаграм причама ће имати ограничење до хиљаду речи.

Портал "Тек кранч" објавио је да ће увођење ове функције "вероватно утицати на Твитер (X) и Тредс компаније Мета".

Није изненађење што је ТикТок управо сада одлучио да дода опцију за текстуалне објаве, посебно у времену када компанија Твитер наставља да доносити упитне одлуке и да намеће ограничења корисницима. ТикТок вероватно жели да пружи алтернативну опцију корисницима који желе да објављују садржај заснован на тексту, преноси "Тек кранч".  Мета је недавно направила нешто слично с лансирањем своје апликације Тредс, која наставља да привлачи кориснике и осваја глобална тржишта. Иако ТикТок доминира тржиштем кратких видеозаписа, сада жели да прошири своју понуду ван овог формата по коме је постао познат, а све како би корисницима пружио више могућности за изражавање, истовремено се такмичући с другим популарним друштвеним платформама.

image