![Трпе губитке због одласка из Русије: Западне компаније изгубиле милијарде долара](https://cdns.russiatoday.com/srbmedia/images/2023.04/thumbnail/643136b211699560ff0d56c2.jpg)
"Eрмес" бележи скок продаје: Потражња за чувеном биркинком не посустаје
!["Eрмес" бележи скок продаје: Потражња за чувеном биркинком не посустаје](https://cdns.russiatoday.com/srbmedia/images/2023.07/thumbnail/64c38f5e08cc5924f10c0833.jpg)
Продаја компаније "Eрмес" (Hermes) је скочила јер је произвођач увидео да је потражња за њиховим луксузним ташнама "биркин" константна пре свега у Сједињеним Државама и у Кини.
Приходи су порасли за 28 одсто у другом кварталу, саопштили су из "Eрмес интернешенела", а пренео је "Блумберг". Прогнозиран је скок од 24 одсто.
На северноамеричком континенту забележен је пораст од 21 одсто у истом периоду, скоро дупло више него што су аналитичари предвиђали. Истовремено, компанијини ривали ЛВМХ (Моет Хенеси Луј Витон) и "Ричмонт" пријавили су пад потражње у САД након изузетне двогодишње потражње за луксузном робом.
У Кини и околном региону потражња је порасла за више од трећине.
Аналитичари сматрају да "Eрмес" представља категорију за себе када је у питању моћ цена, јер потражња за ташнама те компаније континуирано превазилази њен капацитет да их произведе. То значи да многе њене ташне постају још вредније у препродаји и на аукцијама.
Творац чувене "кели" ташне планира да отвори нову фабрику за производњу кожне галантерије у Француској како би одржао раст од око седам одсто за своје артикле.
Такође, акције "Eрмеса" су надмашиле своје ривале из сектора производње луксузне робе – ове године су скочиле за око трећину. Компанија је објавила да је њена тржишна капитализација прешла 200 милијарди евра раније ове године.
И периодични оперативни приходи су порасли више но што се предвиђало - на 2,95 милијарди евра, уместо 2,8 милијарди, у првој половини године.