Економија

Ђорђевић: Ником нисмо платили ребрендинг, па ни Драгињи Влк

Афера са ребрендингом појавила се у јеку протеста незадовољних радника "Поште", који траже повећање плата од 30 одсто и док грађанима касне пакети, рачуни за струју и комуналне услуге
Ђорђевић: Ником нисмо платили ребрендинг, па ни Драгињи Влк© TANJUG/ NEMANJA JOVANOVIĆ

Вршилац дужности директора "Пошта Србије" Зоран Ђорђевић демантовао је данас информације које су пренели поједини медији да је за ребрендинг "Поште" потрошено 1,5 милиона евра. Како је саопштено из "Поште Србије", неистините су и сензационалистичке тврдње једног од штрајкача које су пренели опозициони медији и политичке партије. 

Афера са ребрендингом појавила се у јеку протеста незадовољних радника "Поште", који траже повећање плата од 30 одсто и док грађанима касне пакети, рачуни за струју и комуналне услуге. 

Радник Жарко Мијовић је за РТС рекао да је повећање од укупно 20 одсто које им се нуди - "минимум минимума" и да не могу да прихвате ту понуду. 

"Најмање смо тражили што може да буде. Републички просек је преко 80.000 динара, ми тражимо да имамо 70.000. Зар је то пуно?", упитао је Мијовић.

Радници, а и јавност, били су шокирани објавама да, с друге стране, има пара за бацање, и да је в.д. директора Зоран Ђорђевић потрошио 1,5 милион евра за нови лого предузећа.

Ђорђевић је истакао да није потписао ниједан уговор ни за какав ребрендинг, ни са ким, па ни са посланицом Драгињом Влк, као и да ребрендинг није био планиран, а да је урађена минимална интервенција на логу компаније у оквиру маркетинг сектора компаније.

Додаје се да наведени неистинити наводи штете угледу државе, ЈП "Пошта Србије" и Ђорђевића лично.

"Од дана од када сам на позицији вршиоца дужности директора 'Поште Србије', по статуту предузећа, сваки уговор већи од осам милиона динара је у надлежности искључиво Надзорног одбора, о коме говори и постојећи документ везан за моја овлашћења", рекао је Ђорђевић, наводи се у саопштењу.

Саопштењем се огласила и посланица Драгиња Влк, која је реаговала на наводе објављене у појединим медијима и на друштвеним мрежама поводом наводног ненаменског трошења средстава за ребрендирања. Она је навела да су информације које се шире друштвеним мрежама у вези са њом и променом логоа компаније "Пошта Србије" потпуно нетачне.

"Све тврдње које су изнете у вези са мном су неистините. Осећам потребу да реагујем и нагласим да немам никакве везе са променом логоа 'Поште Србије'. Желим да нагласим да ни у прошлости нисам поседовала, нити тренутно поседујем, било какво привредно друштво. Свака повезаност мене са овим догађајем је неоснована и представља гнусну лаж. Овим путем одлучно одбацујем све неосноване оптужбе и инсинуације. Иако сам небројено пута до сада била мета увредљивих, сексистичких, мизогених напада које превазилазе терен политичке борбе, овога пута принуђена сам да се огласим, јер сматрам да је ширење оваквих, лако проверљивих неистина, нешто најопасније са чиме сам се до сада сусрела", наводи се у саопштењу.

Подсетимо, ово није прва афера са променом логоа неког јавног предузећа. Пре три године је у фокусу била јавна набавка "Путева Србије", која је стопирана после реакције тадашњег министра саобраћаја Томислава Момировића.

Наиме, "Путеви Србије" су у плану јавних набавки навели да ће за ту намену издвојити пет милиона динара (око 42.000 евра). Многи стручњаци указали су тада да је ова цена превисока, а јавност је бурно реаговала на покушај бахатог трошења јавних средстава. Та сума је, међутим, била неупоредиво мања од ове астрономске која се ставља на терет вршиоцу дужности директора "Поште", а који је те наводе демантовао.

image