Бела кућа регрутује инфлуенсере за Бајденову предизборну кампању 2024. године?
Администрација председника САД Џозефа Бајдена намерава да врбује стотине инфлуенсера на различитим платформама, укључујући ТикТок, како би међу младима промовисали његову предизборну кампању за председничке изборе 2024. године, пише амерички портал "Аксиос".
Иако Бајденова нова кампања и даље није званично најављена, већ постоје планови за регрутовање стотина инфлуенсера на друштвеним мрежама, који би могли да имају и сопствену одају за брифинг у Белој кући.
Портал напомиње да инфлуенсери могу да повећају Бајденов рејтинг међу младим бирачима, а који ће бити кључни за успех демократске странке на предстојећим изборима.
Млади бирачи би потенцијално могли да помогну "плавима" да се изборе са великим бројем присталица бившег председника Доналда Трампа на друштвеним мрежама, ако он постане кандидат републиканске странке на изборима 2024. године, наводи "Аксиос".
У Белој кући већ постоји четворо запослених који су задужени за рад са инфлуенсерима. Колико је ова област важна за Бајденов тим указује то да је Роб Флаерти, шеф одсека који ради са инфлуенсерима, унапређен у помоћника председника, односно да се сад налази на подједнако високој позицији као и секретар за штампу Беле куће, истиче портал.
Четири запослена у Белој кући одговорна су за рад са блогерима. Задобити публику међу младима, као и међу становницима приградских насеља, је приоритет.
Претходно је шеф јединице за сајбер безбедност америчке Агенције за националну безбедност (НСА) Роб Џојс назвао ТикТок "тројанским коњем Пекинга", тврдећи да апликацију за дељење снимака Кина користи за прикупљање личних података Американаца, док су и званични Пекинг и ТикТок негирали оптужбе.
Извршни директор ТикТок-а Шу Чу састао се раније са америчким законодавцима у Представничком дому после све учесталијих позива да се популарна апликација забрани, док је америчка савезна влада и 25 државних администрација забраниле су ТикТок на уређајима које користе за рад.
"Волстрит џорнал" је, позивајући се на изворе, претходно известио да Бела кућа захтева од власника ТикТока, компаније "Бајт денс", да прода свој удео у власништву или би апликација могла бити забрањена.
Према писању листа, представници ТикТок-а сматрају да принудна продаја неће помоћи у решавању уоченог безбедносног ризика.
Млади бирачи кључни
Анкета центра за истраживање јавног мњења "Асошијејтед преса" и истраживачке организације "НОРК" Универзитета у Чикагу објављена почетком године указује да свега 37 одсто демократа сматра да би Бајден требало да се кандидује за други мандат.
Истраживачи су указали да су за смањену популарност америчког председника одлучујући управо млађи гласачи, будући да само 23 одсто испитаника млађих од 45 година сматра да би Бајден требало поново да се кандидује, док исто мисли 49 одсто испитаника старијих од 45 година.