Магазин

Сајклинг, ојлинг и слагинг лица - шта је следеће

Сваки пут када на друштвеним мрежама крене неки нови тренд из света неге лица или косе, помама за њиме поприми глобалне размере. Девојке и жене дословно "полуде" за измишљеним концептима неге, иза којих се неретко крије ништа друго до уобичајена рутина са помпезним називом.
Сајклинг, ојлинг и слагинг лица - шта је следеће© freepik/senivpetro

"Ојлинг" је нови тренд у нези косе који на ТикТок-у има милионе прегледа. Рекли бисмо - нешто ново, неки револуционарни приступ нези косе, међутим, у питању је само модеран назив за масажу темена главе некомедогеним уљима (уља које не доводе за запушавања пора), попут уља авокада, вучијег трна (да, добро сте прочитали), бадемовог или ораховог. "Ојлинг", који оригинално потиче са јужноазијског поднебља, подразумева коришћење уља богатих витаминима и Омега - 3 масним киселинама, који помажу у регенерацији и побољшавају циркулацију власишта, подстичући тиме раст косе и њен квалитет. Након наношења уља на теме главе, оно се утрљава, а остатак уља распоређује по дужини косе. Све исто што су и наше баке радиле. Овај тренд није за свакога, већ је  искључиво препоручљив за дугу, густу и непослушну косу, док танкој и масној,неће у потпуности одговарати, већ ће је само додатно замастити.

"Сајклинг" (циклична нега коже о којој смо већ писали) је апсолутна звезда међу трендовима ове године, а своју популарност је, као и "ојлинг", стекао на ТикТок-у, где броји преко 130 милиона прегледа. Видео снимци који описују овај вид неге, као и његове предности. постали су вирални након што је Витни Боу, експерт у области дерматологије, постојећој рутини наденула бомбастичан назив који једном речју описује цео процес који се заснива на - цикличности.

Међутим, поред "ојлинга" и "сајклинга" који имају своје бенефите и подршку експерата из области дерматологије, појаве се и поједини трендови који постану популарни а заправо могу донети више штете него користи.

Један од таквих је, примера ради, "слагинг", који своје корене вуче из Кореје, а подразумева наношење вазелина на кожу лица, усне и нокте уместо производа који су намењени њиховој нези, како би се "закључала" влажност коже. Али зашто је онда овај тренд заправо "антитренд", када чува влажност коже? Управо зато што је у основи вазелина минерално уље, које има способност да, услед континуираног коришћења, исуши кожу и запуши поре. Сама идеја "слагинга" заправо и није тако лоша уколико се употребљавају адекватни производи, док дерматолози наглашавају да је овај тренд погоднији за суву кожу, комбинујући хранљиве серуме са кремама које омогућавају кожи дисање.

image
VV inauguration
banner