Свет

Подршка за ЛГБТ само ако може да се заради: Дугине боје у САД, не и на Блиском истоку

Компаније као што су "БМВ" и "Фајзер" ставиле су на Твитеру лого у дугиним бојама у част тзв. Месеца поноса који се обележава у јуну, али га не користе на својим блискоисточним налозима
Подршка за ЛГБТ само ако може да се заради: Дугине боје у САД, не и на Блиском истокуwww.globallookpress.com © Sukhomoy_ Sen

Конзервативци на Твитеру критиковали су неколико мултинационалних корпорација јер подржавају такозвани Месец поноса, али не у регионима попут Блиског истока.

Компаније као што су "БМВ", "Фајзер", "Циско", "Мерцедес-Бенц" и "Бетезда" ставиле су на Твитеру лого у дугиним бојама у част тзв. Месеца поноса који се облежава у јуну, али га не користе на својим блискоисточним налозима. 

Твитераш Ели Дејвид је прокоментарисао тај тренд, питајући у шали зашто на блискоисточним Твитер налозима корпорација такође није приказана застава дугиних боја.

"Најновија вест: Великим корпорацијама понестаје боје на њиховим страницама на Блиском истоку. Шта би могао да буде разлог?", навео је Дејвид у објави на Твитеру.

Програмер видео игара "Бетезда" је 2. јуна објавио твит у којем истиче да је Месец поноса, док налог исте компаније за Блиски исток није навео тај податак, нити ажурирао слику на профилу.

Твитер налог "Енд Воукнес" објавио је компаније које на профилну слику на Твитеру каче заставу дугиних боја, стављајући поред њихове блискоисточне налоге. 

"Опет је то доба године", написали су у објави. 

Примера ради, "Фајзер" има лого у дугиним бојама на својим налозима у земљама попут Америке, Мексика и Канаде, али не и у Саудијској Арабији. 

"Корпорације: славе параду поноса тамо где то доноси новац, а тамо где се од тога не зарађује - не славе", један је од коментара на Твитеру. 

image